Epona lanceert ContactManager 2.5

Epona logoEpona Legal B.V. kondigt vandaag ContactManager 2.5 aan. ContactManager is het meest pragmatische CRM systeem voor de juridische markt, waarmee business development en doeltreffende marketingcampagnes kunnen worden opgezet.

Het systeem biedt een accurate gecentraliseerde contactendatabase, gekoppeld aan de bedrijfsgegevens-database van de KvK en geïntegreerd met de meest gebruikte financiële en documentmanagement systemen in de juridische markt, onder andere NEXTMatters, FORTUNA en CClaw. Waar de professional zich ook bevindt, met ContactManager heeft hij altijd de beschikking over correcte contactgegevens, eenvoudig en efficiënt in het gebruik via Internet Explorer, Microsoft Word, Microsoft Outlook en de verschillende mobiele apparaten zoals de BlackBerry en de iPhone,

Release nieuwe ContactManager versie!
Met ingang van 17 april is versie 2.5 beschikbaar. In deze nieuwe ContactManager versie zijn verschillende vernieuwingen en verbeteringen aangebracht. Onderstaande nieuwe features, komen met deze versie ter beschikking.

Twitter en LinkedIn informatie
Wanneer op een contactkaart in ContactManager het Twitter-adres en de link naar de LinkedIn profielpagina zijn ingevuld, kunnen gebruikers vanaf nu eenvoudig vanuit een contactkaart de tweets van een persoon of bedrijf volgen en LinkedIn informatie raadplegen.

Faceted Search
De uitgebreide zoekfunctionaliteit, die is toegevoegd aan ContactManager, biedt gebruikers de mogelijkheid om met behulp van dwarsdoorsnijdingen (facets) snel en eenvoudig een selectie te maken van relevante contacten, plus de mogelijkheid van EN/OF zoekvragen.

De volledige release notes, inclusief alle nieuwe features en verbeteringen, zijn voor de klanten van Epona nu te bekijken en downloaden via de knowledge base van de digitale servicedesk.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *